BLACKTAIL
Ormanın koruyucusu mu olacaksın yoksa kâbusların kaynağı mı? Canlı bir peri masalı diyarında geçen okçuluk, büyücülük ve karanlık hikâye anlatılarıyla dolu bir macera olan BLACKTAIL'da Baba Yaga efsanesini yaşa ve her şeyin nasıl başladığına şahit ol.
Büyücülükle suçlanarak bir ortaçağ dönemi Slav yerleşkesinden kovulan 16 yaşındaki Yaga olarak oynuyorsun. Geçmişinin yaşayan anıları yürüyen habis ruhlar olarak döndüğünde kendi gizemini çözmek için onları avlamaktan başka çaren kalmadı.
Diyarın ve içinde yaşayanların kaderini belirle, BLACKTAIL'ın Morality (Erdem) sistemi ile kararlarının yeteneklerini nasıl etkilediğini gör.