Blade Strangers
Lina olarak bilinen kötü bir güç, geniş ve boyutlar arası bir sunucu ağındaki verileri çekiyor. Bilgisayarlar ümitsizlik içinde çeşitli paralel oyun dünyalarından kahramanlar çağırarak birbirlerine ve en nihayetinde Lina'ya karşı teke tek çarpışmalarını sağlıyor.
Studio Saizensen tarafından geliştirilen Blade Strangers, zorlu bir dövüş oyunudur. Dört düğmeli modern kontrol düzeni yeni başlayanların ilk günden hasar vermelerini kolaylaştırırken, karmaşık kombinasyonlar, karşı saldırılar ve özel hareketler tecrübeli oyunculara kare sayma, zincirleme ve isabet alanıyla ilgili birçok fırsat sunuyor.