Blair Witch
Inspired by the cinematic lore of Blair Witch, experience a new story-driven psychological horror game that studies your reactions to fear and stress.
Blair Witch is a first-person, story-driven psychological horror game based on the cinematic lore of Blair Witch.
From the creative minds behind the critically acclaimed Layers of Fear, experience first-hand the toll that fear can take on the mind in an original story inspired by the cinematic lore of Blair Witch.
​You're not going in alone: you have your trusty canine sidekick, Bullet, by your side. You can encourage him with treats, or discipline him for wandering off - but know that how you choose to treat him affects your story.
Bullet, the most loyal of dogs, gets the love he deserves with the bonus content of the Good Boy Pack. Personalize your brave K-9 with custom fur, eye color, and collars. Enjoy Bullet’s new reactions to your commands. Last but not least, ease your nerves thanks to the new cell phone content, including “Super Rex” - a minigame no dog lover can miss.
Stand against the horrors of the Blair Witch and the decaying sanity of a man burdened by his past.
As you delve deeper into the woods, how you react to danger and behave under pressure will ultimately teach you more about yourself.
An interesting horror game that never manages to escape the shadow of its '90s inspiration.