Blair Witch
Blair Witch'in sinematik hikâyesinden ilham alan, korkuya ve strese karşı verdiğin tepkileri işleyen yeni bir hikâye odaklı psikolojik korku oyununu deneyimle.
Blair Witch, konu itibarıyla Blair Witch'in sinematik hikâyesine dayanan, birinci şahıs, hikâye odaklı psikolojik korku oyunudur.
Eleştirmenlerden olumlu notlar alan Layers of Fear'ın arkasındaki yaratıcı zihinlerin tasarladığı, Blair Witch'in sinematik hikâyesinden ilham alan orijinal bir hikâyede korkunun akılda ne kadar ağır bir yük oluşturabileceğini bizzat deneyimle.
​Yalnız değilsin; Bullet adlı güvenilir köpek dostun yanında olacak. Onu ödül vererek cesaretlendirebilir veya başıboş dolaştığında disiplin altına alabilirsin. Ancak ona karşı davranışlarının hikâyeni etkileyeceğini unutma.
Köpeklerin en sadığı Bullet, hak ettiği sevgiye Good Boy Pack'teki bonus içeriklerle kavuşuyor. Cesur K-9'unu özel tüyler, göz rengi ve tasmalarla kişiselleştir. Bullet'ın komutlarına vereceği yeni tepkilerinin tadını çıkar. Son olarak, hiçbir köpekseverin kaçırmaması gereken "Super Rex" mini oyununu içeren yeni cep telefonu içerikleriyle biraz rahatla.
Blair Witch'in dehşetine ve geçmişinin yükü altında ezilen bir adamın akıl sağlığının yitip gitmesine karşı koy.
Ormanın derinliklerine doğru ilerledikçe tehlikeye karşı verdiğin tepki ve baskı altındaki davranışların kendini daha iyi tanımanı sağlayacak.