Blanc
Blanc, devasa ve karlı vahşi doğada kaybolmuş bir kurt yavrusu ve bir geyik yavrusunun yolculuğunu takip eden sanatsal bir işbirliği macerasıdır. Bu ikili ailelerini bulmak için beklenmedik bir ortaklıkta bir araya gelmeli.
Blanc'ın muhteşem dünyasında bir kurt yavrusu ve bir geyik yavrusunun şiirsel yolculuğunu deneyimle. Aniden ortaya çıkan bir kar fırtınasında kaybolan bu ikili karda ailelerinin bıraktığı ayak izlerini takip etmek için birbirine güvenmek zorunda kalacak.
Kendini Blanc'ın 3D olarak hayata gelmeden önce tamamen 2D olarak kağıt üzerine elle çizilen çarpıcı güzellikteki siyah beyaz dünyasına bırak. Blanc, metin barındırmayan oynanışı ve hikâye anlatımı ile hayvanların yolculuğuna ve deneyimine odaklanarak oyunculara bu büyüleyici dünyaya kendilerini tamamen bırakma fırsatı sunuyor.
İki oyuncu kurt yavrusu ya da geyik yavrusu arasından seçim yaparak birinin kontrolünü alıyor. Hayvanları çevrede, acımasız hava koşullarında ve birlikte yüzleşilecek engeller karşısında ilerlet. Yerel oynanış ile aynı ekranda ya da çevrimiçi oynanış ile uzaklardan bir ilişki inşa et.