Blasphemous — skórka postaci „Alloy of Sin”
Z tym DLC zyskasz możliwość zmiany skórki The Penitent One w okutego brązem rycerza, który poszatkuje każdego, kto stanie na jego drodze w trakcie podróży, aby ocalić lud Cvstodii przed straszliwym losem.