Blasphemous - Digital Artbook
The Blasphemous Artbook contains pages filled with concept art of all the different characters, artist's comments, key art, Fan-art, story boards, and so much more!
Dive deep into the making of Blasphemous with the Digital Artbook. This book will feature concept art showing the evolution of the different characters within the world of Cvstodia, starting from the first design, all the way to the final product. Along side all the wonderful designs this artbook will include commentary and in depth descriptions of the process from the developers and designers.