Blasphemous — cyfrowy artbook
Strony artbooka Blasphemous wypełniają grafiki koncepcyjne ze wszystkimi poszczególnymi postaciami, uzupełnione o komentarz autora, a także grafiki promocyjne, prace fanowskie, scenorysy i znacznie więcej!
Poznaj kulisy powstania Blasphemous z cyfrowym albumem z grafikami. Na wydawnictwo będzie się składać grafika koncepcyjna przedstawiająca ewolucję projektu odmiennych postaci zamieszkujących świat Cvstodii, począwszy od pierwotnego projektu, a skończywszy a finalnej wersji. Niesamowite projekty uzupełniają komentarze i szczegółowe opisy przebiegu prac autorstwa twórców gry oraz grafików.