Blasphemous - Dijital Çizim Kitabı
Blasphemous Çizim Kitabı tüm farklı karakterlerin konsept çizimleri, sanatçıların yorumları, temel tasarım, fan çizimleri, hikâye panoları ve çok daha fazlasını içeren sayfalarla dolu!