Blasphemous — cyfrowy komiks
Udaj się z nami w podróż i poznaj wydarzenia poprzedzające akcję Blasphemous. Odkryj sekrety i tło fabularne gry oraz uzyskaj odpowiedzi na pytania, które narastały na przestrzeni tej opowieści.