Blasphemous - Dijital Çizgi Roman
Bizimle birlikte Blasphemous'tan öncesine bir yolculuğa çık. Oyunun gizemlerini ve altında yatan hikayeyi çöz, hikâye ilerledikçe ortaya çıkan soruları yanıtla.