Blasphemous - Digital Deluxe Edition
Blasphemous is a brutal action-platformer with skilled hack’n slash combat set in the nightmare world of Cvstodia. Explore, upgrade your abilities, and perform savage executions on the hordes of enemies who stand in your way.
A foul curse has fallen upon the land of Cvstodia and all its inhabitants - it is simply known as The Miracle. Do you wish to cleanse the land and help the people of Cvstodia? Then the Blasphemous Digital Deluxe Edition is what you seek.
Blasphemous Game Play as The Penitent One - a sole survivor of the massacre of the ‘Silent Sorrow’. Trapped in an endless cycle of death and rebirth, it’s down to you to free the world from this terrible fate and reach the origin of your anguish.
Digital Comic: Take a journey back with us, to before the beginning of Blasphemous with the digital comic.
Blasphemous OST: Be transported to the land of Cvstodia and all it's different terrains with the Blasphemous original soundtrack.
Alloy of Sin' Skin: Slash any enemy that stands in your way with the 'Alloy of Sin' skin.
Digital Artbook: Dive deep into the making of Blasphemous with the Digital Artbook.