Blast Brigade vs. the Evil Legion of Dr. Cread
Blast Brigade vs. the Evil Legion of Dr. Cread, 80'lerin soluksuz izlenen aksiyon filmlerinden esinlenerek geliştirilmiş bir 2D metroidvania macerasıdır. Platform oyunu becerilerini ve bulmaca çözme zekânı kullanarak, çizgi roman tadındaki renkli dünyada keşfe çık ve geriye doğru iz sür, patlayıcı silahlar ve yeteneklerle dolu cephaneliğin ile dünyayı kurtar!
Oyun esnasında dört farklı karakter arasında geçiş yap, hepsinin kendine özgü becerileri sayesinde daha kolay ilerle! Klasik Amerikan kahramanı Jeff ile etrafı havaya uçur, Shura'nın ölümcül öfkesini oyuna yansıt, sayborg İskoç Galahad ile düşmanları servis dışı bırak ve bir çakram ustası olan Vortex'in adasını geri almasına yardım et.
Dr. Cread'in adası cennetten bir köşe gibi görünebilir, ancak deniz-kum-güneş keyfi yapacağını sanma sakın! Keşif yap, geriye doğru iz sür ve muhteşem, birbirine bağlı seviyeler arasında doğrusal olmayan yollar aç. Orman köyleri, uçurum manzaralı hapishaneler, yanardağlar ve kadim tapınaklar gibi özgün biyomların ve bölgelerin sırlarını açığa çıkar!
Destansı bölüm sonu canavarı savaşlarında, seni öldürmeye ant içmiş hibrit canavarlar, devasa robotlar, sayborg ninjalar ve kötülüğün diğer hizmetkârları karşısında cesaretini test et. Zafere ulaşabilmek için farklı kahramanların becerilerini ve silahlarını en iyi şekilde kullan!
Özel becerilerle bulmacaların ve düşmanların üstesinden gel; Jeff'in bomba atarı ile etrafı yerle bir et, Shura'nın tırmanış kancasıyla yeni alanlara ulaş ve Vortex'in çakramı ile sağa sola ışınlan. Daha fazla ateş gücü mü lazım? Silah cephaneliğini yükseltmek için yeni modüller bul!
Geçiş sahnelerinin tamamı seslendirilmiş 20'den fazla saatlik aksiyon dolu hikâye modunda Dr. Cread'in şeytani planlarını ortaya çıkar. Patlama Tugayı'nı (Blast Brigade) bir araya getir, kahramanların becerilerinde ustalaş ve adanın altını üstüne getirerek bu aşağılık adama ve onun ordusuna hak ettikleri büyük cezayı kes!