Blaster Master Zero 3
W Blaster Master Zero 3 wskakujesz do terenowego czołgu bojowego G-SOPHIA SV i przemierzasz świat widziany z boku. Jako Jason, bohater serii, możesz też wyruszyć na piechotę do licznych lochów i cieszyć się rozgrywką obserwowaną z góry! Całe mnóstwo nowych umiejętności i broni sprawia, że Blaster Master Zero 3 to jeszcze bardziej dynamiczne połączenie gry side-scrollowej oraz zabawy widzianej z góry!
Blaster Master Zero 3 wysyła Jasona tam, gdzie wszystko się zaczęło, czyli na planetę Sophia, na której musi on ocalić bohaterkę Eve w tej ostatniej części trylogii BMZ.
Nowy system VRV pozwoli Ci wyruszyć do przestrzeni superwymiarowej i pokonać trudne obszary dzięki mocy „odwrócenia”.