Blaster Master Zero 3
Blaster Master Zero 3'te, her arazide kullanılabilen savaş tankı G-SOPHIA SV'ye atlayıp yandan görünüm modunda etrafındaki dünyayı keşfetme, ardından yukarıdan aşağıya görünüm modunda serinin ana kahramanı Jason ile çok sayıda zindanın derinliklerine inmenin zamanı geldi! Cephaneliğindeki bir dizi yeni yetenek ve silahla, Blaster Master Zero 3'ün hibrit yana ilerleme ve yukarıdan aşağıya görünüm aksiyonu her zamankinden daha şiddetli!
Blaster Master Zero 3 ile Jason, BMZ üçlemesinin bu son bölümünde serinin kahramanı Eve'i kurtarmak için serinin başladığı yere, yani Sophia gezegenine geri geliyor.
Yeni "VRV sistemi" ile süper boyutsal uzaya adım at ve "tersine çevirme" gücünü rehberin olarak kullanarak zorlu alanları fethet.