Blazing Beaks
Lokalna gra wieloosobowa w formie areny. To prawdziwy sprawdzian dla ciebie i twoich znajomych.
Unikatowe zdolności każdego bohatera sprawiają, że rozgrywka zyskuje na różnorodności.
Walcz z najeźdźcami, poszukując źródła zła. To wybuchowa przygoda! Pamiętaj: musisz za wszelką cenę zastrzelić, spalić, porazić i roznieść w pył każdego z nacierających bez końca wrogów. Czeka na ciebie słodki, czarujący świat, pełny wymagających i najeżonych niespodziankami poziomów.