Blazing Sails - Barbary Corsair Pack
Bu egzotik görünümlü kozmetik seti, eski Berberi korsanlarından esinlenilerek tasarlandı! Bu DLC, destansı setin 6 eşsiz versiyonunu ve bandanadan ilham alan 2 farklı tasarımı içerir.