Blazing Sails – Conquistador Pack
Zestaw pancerza inspirowany okresem wielkich odkryć geograficznych pozwoli Ci poczuć się jak konkwistador. DLC zawiera kultowy zestaw w pięciu wersjach kolorystycznych. Odzież na korpus jest dostępna w wariancie z rękawami i bez, a hełm – z daszkiem opuszczonym i podniesionym.