Blazing Sails Original Soundtrack
Get ready to awaken your inner pirate with the Blazing Sails Original Soundtrack created by the talented Belgian composer and our local friend; Simon Felix. Enjoy around 30 minutes of custom-tailored pirate music that contains unique themes for each collapsing zone in the game. In addition to that, the album also includes the main theme and various tracks we used for promotional material. Even more soundtracks will be added in the future.