Bleak Sword DX
Rasowe, porywające i cudownie okrutne, Bleak Sword DX to gra akcji w realiach dark fantasy, która rzuca wyzwanie najlepszym wojownikom. Walcz na niewielkich, przeklętych polach bitew wyglądających jak dioramy.
Bleak Sword DX zostało właśnie zaktualizowane na PC (Switch) i rozbudowuje docenioną przez krytyków wersję z Apple Arcade o elegancki system sterowania, trzy nowe tryby gry i liczne usprawnienia rozgrywki oraz grafiki.
Niesamowite wrażenia z gry są podkreślone przez muzykę nagradzanego kompozytora, Jima Guthriego, a za dźwięk odpowiada znany projektant Joonas Tuner.
DX zawiera wszystkie rozdziały z oryginalnego Bleak Sword, a do tego trzy rozdziały DLC z nowym etapem i rozmieszczeniem wrogów.
Wskocz do całkiem nowej próby ataku bossów i zmierz się kolejno ze wszystkimi 12 bossami z gry, posiadając jedynie jeden pasek zdrowia. Jeden niewłaściwy ruch i zapłacisz wysoką cenę!
Miażdżący dusze tryb areny rzuca cię do walki gladiatorów o przetrwanie. Walcz z coraz trudniejszymi wrogami i stań się legendą Bleak Sword.
Nowe efekty postprocessingu, adaptacyjna głębia ostrości i seria filtrów dają Bleak Sword DX nowe oblicze. Ulepszone efekty cząsteczkowe, roślinność i efekty pogodowe wynoszą atmosferę i immersję na zupełnie nowy poziom.