Bleak Sword DX
Saf, heyecan verici ve fazlasıyla acımasız Bleak Sword DX, savaşçıları kompakt ve lanetli üç boyutlu maketten savaş alanlarının ortasına atarak sınayan bir karanlık fantastik aksiyon oyunudur.
PC (ve Switch) için güncellenmiş olan Bleak Sword DX, zarif kontroller, üç yeni oyun modu, birçok oynanış iyileştirmesi ve görüntü geliştirmesiyle olumlu eleştiriler alan Apple Arcade sürümünü bir sonraki seviyeye taşıyor.
On iki gergin ve son derece atmosferik bölümde, azılı silahlar ve kuvvetli büyülerle bu kasvetli dünyadaki bin bir türlü korkunç yaratığı yenmeli ve efsanevi Bleak Sword'un lanetini kaldırmalısın.
Bu sarsıcı deneyim, meşhur ses tasarımcısı Joonas Turner'ın sunduğu seslerle, ödüllü besteci Jim Guthrie tarafından bestelendi.
DX sürümü, bütün orijinal Bleak Sword bölümlerine ek olarak yeni seviye ve düşman tasarımları bulunduran üç DLC bölümü içerir.
Yepyeni Boss Rush mücadelesinde oyundaki 12 boss ile tek can çubuğuyla peş peşe yüzleş. Yanlış adım atarsan bedelini ağır ödersin!
Soğuk terler dökeceğin Arena modu seni gladyatör tarzında bir ölüm kalım savaşının ortasına atıyor. Giderek zorlaşan düşmanlara karşı savaş ve bir Bleak Sword efsanesi ol.
Parçacık efektleri, bitki örtüsü ve iklim geliştirmeleri bu dünyanın atmosferini yeni bir seviyeye taşırken; yeni işlem sonrası efektler, uyarlanabilir alan derinliği ve bir dizi filtre Bleak Sword DX'e taze bir görünüm katıyor.