Blind Descent
Przemierzaj niebezpieczny teren za pomocą profesjonalnych narzędzi wspinaczkowych: Pokonuj klify i poruszaj się po niebezpiecznym terenie za pomocą dynamicznego sprzętu wspinaczkowego, aby eksplorować głębokie podziemia. Obcy świat oferuje wyjątkowe wyzwania, a adaptacja do przeszkód jest kluczem do przetrwania.
Wykorzystaj wzmocnione mutacjami zdolności: Zdobądź potężne mutacje, które poprawią twoją geny, a także umiejętności bojowe i poznawcze. Wczesne dane terenowe sugerują, że spożywanie określonych owoców lub zarodników obcych odblokowuje biologiczne zdolności adaptacyjne, pozwalając pionierom na prowadzenie badań na większych głębokościach i przetrwanie w trudniejszych warunkach.