Blood Bowl 3 - 2.225 Warpstone
Bu paket, Blood Bowl 3 içinde sanal para birimi olarak harcayabileceğin 2.225 Warpstone açar. Bu para birimini Blood Pass ve özelleştirme öğeleri satın almak için kullanabilirsin.