Blood Bowl 3 - 3.500 Warpstone
Bu paket, Blood Bowl 3 içinde sanal para birimi olarak harcayabileceğin 3.500 Warpstone açar. Bu para birimini Blood Pass ve özelleştirme öğeleri satın almak için kullanabilirsin.