Blood Bowl 3 – 500 Warpstone'ów
Ten zestaw zawiera 500 Warpstone'ów – wirtualnej waluty służącej do dokonywania zakupów w grze Blood Bowl 3. Możesz za nią kupić różne elementy, na przykład przepustkę Blood Pass i przedmioty do personalizacji.