Blood Bowl 3 - Black Orcs Customizations
Fashion is not exactly a priority for Black Orcs… but intimidation, on the other hand, now we're talking! Demand respect with the Black Orcs Customizations pack. It includes customization Items for a Goblin, Troll and Black Orc.