Blood Bowl 3 – Black Orcs Customizations
Moda nie jest priorytetem dla Czarnych orków... z kolei zastraszanie, to dopiero coś! Pakiet Black Orcs Customizations pozwoli Ci zaskarbić sobie szacunek. Zawiera on rzadkie i legendarne przedmioty dla Goblina, Trolla i Czarnego orka.