Blood Bowl 3 – Black Orcs Edition
Zaskarb sobie szacunek za pomocą tego zestawu zaprojektowanego dla drużyn Czarnych orków. Zawiera rzadkie i legendarne przedmioty do personalizacji dla Goblina, Trolla i Czarnego orka.