Blood Bowl 3 - Black Orcs Edition
Moda, Black Orc'lar için pek öncelikli değil ama gözdağı vermek tam onlara göre!
Black Orc takımları için tasarlanmış bu kit ile herkesin saygısını kazan. Bir Goblin, Troll ve Black Orc için Nadir ve Efsanevi özelleştirme eşyaları içeriyor.