Blood Bowl 3 – Brutal Edition
Zostań najbrutalniejszym trenerem w Blood Bowl 3 i pokaż, co to znaczy mieć klasę! Brutal Edition zawiera przedmioty do personalizacji dla Czarnych orków i Imperialnej szlachty oraz ekskluzywne dodatki.
Brutal Edition zawiera przedmioty do personalizacji dla Czarnych orków i Imperialnej szlachty, ekskluzywną piłkę i ekskluzywną cheerleaderkę do kibicowania wszystkim drużynom oraz 1000 Warpstone'ów do personalizacji zawodników lub zakupu kolejnej przepustki Blood Pass.