Blood Bowl 3 - Brutal Edition
Blood Bowl 3'teki en acımasız ama en şık eğitmen ol! Brutal Edition Black Orclar ve Imperial Nobility için özelleştirme eşyaları ve özel bonus eşyalar içeriyor.
Brutal Edition Black Orclar ve Imperial Nobility için özelleştirme eşyaları, özel bir top, tüm takımları destekleyen özel amigo ve oyuncularını özelleştirmek veya bir sonraki Blood Pass'i satın almak için 1.000 Warpstone içeriyor.