Pakiet Dice and Team Logos
Te kości nie sprawią, że zaczniesz mieć więcej szczęścia, ale mogą zrobić wrażenie na przeciwniku. Zestaw zawiera trzy specjalne loga drużyny oraz zestaw kości do gry, dzięki którym można spersonalizować drużynę.