Blood Bowl 3 – Imperial Nobility Customizations
Imperator (Emperor) z pewnością oczekuje, że jego gracze będą się odpowiednio prezentować. Pakiet Imperial Nobility Customizations pozwoli Ci wyróżnić się z tłumu. Zawiera on przedmioty do personalizacji dla Blitzera, Ogra i Throwera.