Blood Bowl 3 - Imperial Nobility Customizations
İmparator tabii ki oyuncularının çok şık görünmesini bekliyor. Imperial Nobility Customizations paketi ile ayaktakımından farkını belli et. Bir Blitzer, Ogre ve Thrower için özelleştirme eşyaları içeriyor.