Blood Bowl 3 - Imperial Nobility Edition
The Emperor obviously expects his players to look very distinguished. Stand out from the rabble with the Imperial Nobility Edition. It includes customization Items for a Blitzer, Ogre and Thrower.
Stand out from the rabble with this kit designed for Imperial Nobility teams. It includes Rare and Legendary customization items for a Blitzer, Ogre and Thrower.