Blood Bowl 3 - Imperial Nobility Edition
Imperial Nobility takımları için tasarlanmış bu kit ile ayaktakımından farkını belli et. Bir Blitzer, Ogre ve Thrower için Nadir ve Efsanevi özelleştirme eşyaları içeriyor.