Blood Hunting
Blood Hunting to prawdziwy survival horror, który pokazuje, jak niebezpieczna może być zemsta. Czy uda ci się ją przetrwać? Ten survival horror z perspektywy pierwszej osoby oferuje mnóstwo wskazówek, które pomogą ci odkryć fabułę.
Wcielasz się w postać Chase'a Jonesa, który w młodości stracił rodzinę. Aby zrozumieć, co się z nimi stało, musisz połączyć wszystkie elementy w całość. W miarę odkrywania prawdy uświadamiasz sobie, co musisz zrobić. Niestety sprawcy zaczynają na ciebie polować, by położyć kres śledztwu. Ale z pomocą przychodzi pewien nieznajomy, który wysyła wiadomości na twój telefon. Twoim zadaniem jest przetrwać na tyle długo, by odkryć prawdę i spróbować coś z tym zrobić.