Blood Hunting
Blood Hunting, intikamın ne kadar tehlikeli olabileceğine zemin hazırlayan gerçek bir hayatta kalma korku deneyimidir. Tabii hayatta kalabilirsen. Bu birinci şahıs hayatta kalma korku oyunu, hikâyeyi ortaya çıkarmana yardımcı olmak için sana birçok ipucu sağlayacak.
Gençken ailesini kaybeden Chase Jones olarak oynuyorsun. Ailene ne olduğunu anlamak için parçaları bir araya getirmen gerekecek. Gerçeği ortaya çıkardıkça ne yapman gerektiğinin farkına varıyorsun. Ne yazık ki, ailene yapılanlardan sorumlu olanlar bu soruşturmaya bir son verebilmek için senin peşine düştüler. Bilinmeyen bir yabancı, senin telefonuna kısa mesajlar göndererek sana yardımcı oluyor. Gerçeği keşfedecek ve bu konuda bir şeyler yapabilecek kadar uzun süre hayatta kalman gerek.