BloodRayne 2: Terminal Cut
With new acrobatic movements and rail sliding, fast-paced blade and gun combat, fatal finishing moves, more dhampir powers like time control, and an extensive combo system, BloodRayne 2 is a brutally satisfying continuation of the iconic series.