Bloodroots OST
Vibe Avenue ve Paper Cult, Sinematik, Destansı, Vahşi Batı tarzı, Elektronik, Progresif Rock, Flamenko esintili ve biraz da mizahi oyun müzikleriyle akıl almaz bir karışım yaratıyor.