Bloodroots
Zdradzony i pozostawiony na śmierć Mr Wolf nie spocznie, dopóki nie odnajdzie i nie zemści się na swoim niedoszłym zabójcy. Nie przeszkodzi mu ani brak pomocników, ani tabuny wrogów. Bronią Mr. Wolfa jest otaczający go nieograniczony świat Dziwnego Zachodu, który zapewnia nieustającą akcję.
Możesz zaaranżować spektakularne, pełne przemocy kombinacje, wykorzystując wszystko, co znajdzie się pod ręką: od siekier, przez drabiny, po… marchewki. Tylko improwizując, Mr Wolf dowie się: dlaczego został zdradzony?