Bloodroots
İhanete uğrayan ve ölüme terk edilen Bay Wolf, katilini bulmaya ve intikam almaya kararlı. Üstelik o tek başına ama düşmanları oldukça kalabalık. Neyse ki Bay Wolf için tüm dünya bir silah. Sürekli genişleyen Weird West'te geçen ve dur durak bilmeyen bir aksiyon oyunu bu.
Baltalardan merdivenlere ve hatta havuçlara kadar, çevrende bulunan her şeyden yararlanarak muhteşem, aşırı şiddetli kombinasyonlardan koreografiler oluşturacaksın. Neden ihanete uğradığını öğrenmek için savaşarak ilerleyen Bay Wolf ile yaratıcılığını konuşturmazsan öleceksin.