Bloodshore
Bloodshore is an interactive action movie about a televised battle royale between high-profile streamers, entertainers and death row inmates. You control the fate of Nick, a washed-up actor who fights for a life-changing cash prize.
All is not what it seems in this latest season of Kill/Stream, the hottest reality TV show on the planet. Can Nick uncover the truth about Bloodshore Island before his time runs out?