Iga's Back Pack
Koji Igarashi powraca! Nie udało ci się załapać na oryginalną kampanię na Kickstarterze, dzięki której narodziła się gra Bloodstained? Bez obaw: dzięki zestawowi „Iga’s Back Pack” otrzymasz dostęp do broni Swordwhip, słynnego oręża uwielbianego przez graczy. Poza tym czeka cię spektakularny pojedynek z superpotężnym bossem: Kojim Igarashim we własnej osobie!