Iga's Back Pack
Koji Igarashi geri döndü! Bloodstained'i mümkün kılan orijinal Kickstarter kampanyasını kaçırdın mı? Korkma, "Iga's Back Pack" ile süper güçlü bossa karşı (Koji Igarashi'nin ta kendisi) destansı bir şekilde karşılaş, güçlü ve hayranların en sevdiği Swordwhip silahına erişim sağla!