Miriam’s Complete Complete Bundle
Miriam’s Complete Cosmetic Bundle contains all three premium DLC cosmetic packs designed to give Miriam unique looks in the game: Succubus, Magical Girl and Japanesque. Fight demons in style with these stylish new looks!
Each set includes upgradeable clothing and weapon items that can be equipped as a set or individually.