Kompletny zestaw kosmetyczny Miriam
Kompletny zestaw kosmetyczny Miriam zawiera wszystkie trzy pakiety kosmetyczne premium do pobrania stworzone, aby zapewnić Miriam wyjątkowy wygląd w grze. Walcz z demonami w dobrym stylu dzięki tym nowym modnym stylizacjom!
Zestaw zawiera japoński pakiet kosmetyczny oraz pakiety kosmetyczne sukkuba i magicznej dziewczyny.