Bloodstained: The Scarlet Engagement
Bloodstained evreninin karanlık geçmişini ortaya çıkarın. Oyuncuları stratejik savaşlar, üretim ve lanetli topraklarda keşiflerle içine çeken; 2,5B gotik atmosferli, tüyler ürpertici bir 16. yüzyıl İngiltere'sini keşfedin.
"İblis Lordu Elias"ın kontrolündeki gizemli, ruhani bir kalenin ülke üzerine karanlık bir gölge düşürmesi ve iblis ordularıyla halka dehşet saçmasıyla hikâye gelişir. Krallık ve Kilise, bu tehdidi yok etmek için defalarca saldırı birlikleri göndermiş ancak her biri başarısız olmuştur. Yeni bir fırsat doğarken kader iki kahramanı bir araya getirir. Kilisenin Kara Kurtlar klanından genç savaşçı Leonard Brandon ve Krallığın Beyaz Geyikler birliğinin tek sağ kalan şövalyesi Alexander Kyteler.
İblis Lordu Elias'ın korkunç egemenliğine son vermek ve kötü güçlerin işkence ettiği bir krallığı kurtarmak için birlikte yükselen Leo ve Alex'e katılın.
Yeni dostlar ve düşmanlarla dolu Bloodstained evreninin ilk dönemlerini tecrübe edin. Yeni oyuncular ön bilgiye ihtiyaç duymadan oyuna katılabilirken oyunun hayranları ise derin bağlantılar keşfedecekler.
Bu yolculuğa tek başınıza çıkmayacaksınız! Leo ve Alex’i aynı anda kontrol ederek düşmanları alt edin, tuzakları aşın ve zafere ilerleyin.
Bloodstained'in şimdiye kadarki en büyük haritasında ilerleyin. Şafak, gündüz, alacakaranlık ve gece döngüleriyle birlikte zamanın geçişiyle değişen ışık ve karanlık efektlerini yaşayın. Bu değişimler yalnızca oynanışı değil, dünyayla etkileşim biçiminizi de değiştirecek.