Blue Protocol: Star Resonance
Blue Protocol: Star Resonance expands the Blue Protocol universe with a vibrant MMORPG experience. Create your own hero, team up for strategic raids, or simply relax and have fun with friends fishing, crafting, and endless exploration. Adventure awaits!