Bob BOBBED Bob...
Du kan bruge SHERIF-SANSEN til at lede dig til SANDHEDEN og fortælle dig, når du nærmer dig ledetråde!
Du er meget ansvarlig og lader dig aldrig skræmme og er altid punktlig og skriver noter efter mange år i politiet. Mystiske svævende/forsvundne træer findes ikke. Heller ingen bjergdæmoner.
Du kan udforske de Skyrim-agtige Bobalachin-bjerge og finde sherif Bob i sagens mysterier og den smukke natur omkring ham.
Inspireret af en anklage fra Markiplier og Wade mod Bob på Distractible-podcasten (selvom vi tror, at du ikke behøver at se den for at nyde spillet).
For de hurtige dæmoner kan man TIME SIG selv ved at gå rundt om hegnet eller få alle ti genstande! Vi er ikke særlig hurtige, når det gælder spiludvikling, så det programmerede vi ikke med (og der var sikkert andre grunde).
Windows 10 64-bit version 1909 revision .1350 el. højere, versioner 2004 og 20H2 revision .789 el. højere. Windows 11 virker.